Наше опитування
Ваш улюблений предмет?
Всього відповідей: 330
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Листопад » 22 » Публічна презентація Голопристанського НВК Гімназія
11:32
Публічна презентація Голопристанського НВК Гімназія

Публічна презентація Голопристанського навчально-виховного комплексу «Гімназія – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням предметів художнього профілю» Голопристанської міської ради Херсонської області

Освіта – важливий чинник, який визначає якість приватного життя і майбутнє суспільства в цілому

Майкл Руллан

Швидко минає час, змінюється життя, та незмінною залишається дорога, яка вміло з'єднує в єдине вчора, сьогодні й завтра. Дорога, яка веде до школи.

Сьогодні в гімназії змінилося майже все: концепція, статус, державні стандарти, але такою ж як і колись залишається місія навчального закладу.

Місія нашої гімназії - бути освітнім та культурним центром навчально-виховної роботи в місті, приділяючи найбільшу увагу роботі з обдарованою, талановитою молоддю та розвитку успішної особистості.

Ласкаво просимо до Голопристанської гімназії!

Голопристанський навчально-виховний комплекс «Гімназія – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням предметів художнього профілю» Голопристанської міської ради Херсонської областіце гармонійне поєднання класичних підходів до навчання та виховання з передовими методиками сучасності, молодості й досвіду, інтелекту й інтелігентності, любові й вимогливості, взаємодопомоги й толерантності з  урахуванням потреб часу.

Це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.

У 1979 р. заснована ЗОШ № 2, реорганізована в Голопристанську гімназію в 2002 р., реорганізована в Голопристанський навчально-виховний комплекс «Гімназія – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням предметів художнього профілю» Голопристанської міської ради Херсонської області у 2014 р.

Голопристанська гімназія працює по п’ятиденному режимі, в одну зміну, за семестровою системою. Освітній процес здійснюється за груповою формою навчання.

 

Мережа класів Голопристанської гімназії

 

2014/2015

2015/2016

2016/2017

1- 4 класи (початкова школа)

8

8

8

5-9 класи (основна школа)

10

10

9

10-11 кл. (старша школа)

4

4

2

Загальна кількість класів по гімназії

22

22

19

Загальна кількість учнів

450

453

476

 

За роки існування закладу з 1979 року по 2016 було випущено 113 медалістів: 63 – золота медаль, 50 – срібна медаль.

Профілі навчання в старшій школі протягом останніх років – філологічний, суспільно - гуманітарний, біолого-хімічний, математичний.

Методична робота в закладі розглядається як цілісна система підвищення науково-теоретичного й загальнокультурного рівня учителя, психолого-педагогічної підготовки й професійної майстерності педагогів. Робота планується в тісній співпраці заступників директора та керівників гімназійних методичних комісій. Згідно річного плану вона направлена на організацію виконання завдань обласної науково-методичної проблеми: «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі» та  програми експерименту «Формування культури здоров'я школярів на основі впровадження здоров'язберігаючих технологій».

Для ефективної реалізації поставлених  завдань методична робота в нашому навчальному закладі має безперервний характер, приведена до певної системи й спрямована на: формування професійної компетентності, збереження та розвиток творчого потенціалу всього колективу, вироблення інноваційного стилю діяльності, підготовку та залучення учителів до науково - дослідницької й експериментальної діяльності з метою упровадження інноваційних, особистісно – орієнтованих, здоров’язбережувальних технологій в освітній процес.

Основні завдання:

  • кадрове та науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;
  • упровадження в освітній  процес інноваційних методик і технологій,
  • трансформування наукових ідей у практику діяльності учителів навчального закладу;
  • розробка чіткої системи роботи щодо підвищення фахового та методичного рівня педагогічних кадрів в умовах оновлення змісту й структури освіти;
  • вивчення, накопичення, апробація, впровадження в практику перспективного досвіду учителів- новаторів, передових освітніх технологій та систем.

Головним у методичній роботі є надання реальної, дієвої допомоги вчителям у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, навичок, вмінь. Для підвищення ефективності функціонування системи науково - методичної роботи в навчальному закладі при плануванні роботи враховуються вимоги, які випливають з об'єктивних закономірностей процесів підвищення професійної компетентності учителів

Протягом останніх трьох років у гімназії активно функціонують такі методичні підструктури: педагогічна рада, методична рада, дев'ять методичних об’єднань: учителів іноземної філології, філології , природничих дисциплін, суспільствознавчих, фізико-математичних, технічно-естетичних, фізичної культури, початкових класів і класних керівників, Школа молодого учителя, психологічний консиліум.

Усі проведені засідання методичних об’єднань проходять на високому організаційно-методичному рівні (цікаві й змістовні доповіді, методичні рекомендації для молодих і малодосвідчених учителів, тренінги, круглі столи, ділові зустрічі, педагогічні читання та ін..). Креативно та неординарно відбуваються засідання педагогічної ради гімназії.

Цінним у методичній роботі учителів закладу є орієнтація педагогів на творчість, на організацію дослідницької діяльності та пошуки більш досконалих педагогічних технологій.

Професійно-кваліфікаційний рівень педагогічного колективу один з найвищих у місті, а значить ми маємо високі потенційні можливості для створення високоорганізованого освітнього середовища

Навчально - виховний процес 100% забезпечено фахівцями, які мають повну вищу та середню спеціальну педагогічну освіту і володіють державною мовою.

Освітній процес здійснюють 43 учителя, з них:

  • Вища категорія: 19
  • І категорія : 7
  • ІІ категорія : 7
  • Спеціаліст : 10
  • Старший учитель : 7
  • Учитель-методист : 10 

Адміністрація гімназії постійно вивчає процес самоосвіти учителів. На оперативно - методичних нарадах знайомить педагогічний колектив з одержаними директивними вказівками, методичними листами Міністерства освіти та підпорядкованих йому установ, новими досягненнями в педагогіці, психології, методиками викладання та ін. Належна робота здійснюється й у напрямку підвищення фахової майстерності учителів у ході курсової перепідготовки. План курсової перепідготовки виконується в повній мірі.

Підвищення кваліфікації педагогічними працівниками, кількість осіб

Рік

2014

2015

2016

Педагогічні працівники, які пройшли курсову перепідготовку

6

7

9

Загальна кількість педагогічних

працівників

47

43

40

         

Атестація – це іспит на компетентність, це чинник виявлення професіоналізму учителя. Під час атестації створюються оптимальні умови для вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду. Це час перевірки особистісного зростання, можливості поділитися своїми здобутками. За період з 2014-2016 років якісний склад педпрацівників значно виріс.

Учителі Голопристанської гімназії постійні учасники конкурсу «Учитель року» та «Класний керівник року». Обласний призер - учитель математики Горбенко І.Ф., лауреат обласного етапу - учитель історії Арнаут Т.М., переможець обласного етапу, Дипломант Всеукраїнського етапу - учитель інформатика Петришак Ю.С.

У закладі значна увага приділяється наданню освітніх, соціальних, оздоровчих послуг, розвитку волонтерського руху, залучення громадськості до навчально-виховного процесу, покращенню навчальних результатів учнів, зміцненню відносин між НВК та громадою.

Позитивний вплив організаційних заходів  позначився також на рівнях пізнавального інтересу учнів, навчальної мотивації, володіння загально- навчальними уміннями та навичками. Цей факт зафіксовано в позитивній результативності учнів-учасників предметних олімпіад, конкурсу – захисту робіт у МАН, міських, обласних інтелектуальних конкурсах .

Згідно результатів П туру олімпіад  на протязі 2014-2016 років Голопристанська гімназія займає 1 місце серед міських шкіл.

Учнівські предметні олімпіади

Рік

1 місце

2 місце

3 місце

Всього

ІІІ тур

2013-2014

19

11

2

32

2 призових місця

2014-2015

15

10

6

31

3 призових місця

2015-2016

15

13

11

39

5 призових

місць

 

Таблиця результативності захисту науково-дослідницьких робіт МАН

 

2013-2014

ІІ тур

2014-

2015

ІІ тур

2015- 2016

ІІ тур

Усього учнів

8

1

9

1

6

2

І місце

1

 

2

-

3

 

ІІ місце

2

 

2

-

3

1

ІІІ місце

3

 

3

1

-

1

ІУ

1

 

2

-

-

 

Конкурс знавців української мови ім. П.Яцика

Місце /рік

2013/2014

2014/2015

2015/2016

1 місце

2

0

2

2 місце

1

1

0

3 місце

0

2

0

Науково-експериментальна діяльність

Відповідно до наказу Управління освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації «Про здійснення інноваційної діяльності в освітніх закладах області в 2011/12навчальному році  та завдання на 2012/13 навчальний рік»  № 443 педагогічний колектив Голопристанського навчально-виховного комплексу «Гімназія – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням предметів художнього профілю» здійснював дослідно-експериментальну роботу за напрямом «Формування культури здоров’я школярів на основі упровадження здоров’язберігаючих  технологій»

Організаційно-кадрове забезпечення дослідно-експериментальної роботи: Науковий консультант:

Туркот Тетяна Іванівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики дошкільної, початкової освіти й психології Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради

Методичний консультант: 

Мазаєва Катерина Вікторівна, завідувач науково-методичної лабораторії біології та основ здоров’я Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради

Завдання дослідно-експериментальної роботи:

  • відстежити розвиток даної проблеми в науковій, педагогічній, психологічній літературі та педагогічній практиці;
  • розробити та апробувати структурно-змістову модель формування культури здоров’я учнів загальноосвітнього навчального закладу та дослідним шляхом перевірити її ефективність;
  • розробити  та запровадити шкільну цільову програму «Азбука здоров’я» з метою збереження та зміцнення фізичного, психічного, соціального  здоров’я учнів;
  • розробити комплекс методів та прийомів виховної роботи щодо  формування культури здоров’я учнів;
  • розробити інструментарій відстеження рівня сформованості культури здоров’я школярів;
  • сформувати сприятливе внутрішньошкільне середовище для збереження та зміцнення здоров’я учнів;
  • розробити методичні рекомендації для учнів, педагогів і батьків щодо формування культури здоров’я.

Експериментом на різних етапах було охоплено 426 учнів,  420 батьків та 43 педагогічних працівники Голопристанського  НВК «Гімназія – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням предметів художнього профілю».

 

Експеримент проводився в 5 етапів:

І Підготовчий етап (вересень 2011  – червень 2012 н.р.),

ІІ Діагностико-концептуальний етап (вересень 2012 – червень  2013 н.р.)

ІІІ Формувальний етап (вересень 2013 – червень 2014 н.р.)

ІУ Узагальнювальний етап (вересень 2014 – червень 2015  н.р.)

VКорегувальний етап  (вересень 2015 – червень 2016 н.р.)

З метою створення умов для виховання здорової, висококультурної, працездатної, гармонійно розвиненої особистості, яка може реалізуватися в полікультурному просторі, розроблена, теоретично обґрунтована та діє модель формування культури здоров’я учнів загальноосвітнього  навчального закладу.

У процесі розробки та апробації структурно-змістової моделі формування культури здоров’я учнів у відповідності з експериментальною програмою в навчально-виховному процесі удосконалювалися та упроваджувалися традиційні й, в органічному поєднанні з ними, інноваційні форми роботи:

  • ритмічна гімнастика;
  • психогімнастика;
  • хатха - йога;
  • стретчинг;
  • ароматерапия;
  • скіпінг;
  • фітбол;
  • вправи на роликових ковзанах;
  • вправи з пляшечками;
  • природотерапія;
  • онлайн консультування батьків "Запитуйте-відповідаємо»
  • рухливі ігри;
  • фізкультхвилинки;
  • «Дні здоровя»;
  • свято «Мама,тато і я – спортивна сім’я»;
  • туризм;
  • спартакіади
  • бесіди;
  • тренінги

Упроваджено екологічні здоров’язбережувальні технології (методи екологічного виховання особистості через роботу громадського дитячого екологічного об’єднання «Зелений гомін» , що  сприяє створенню екологічно оптимальних умов життя і діяльності школярів, формуванню гармонійних взаємин з природою).

Розроблені критерії  уроку, які передбачають спостереження за напрямами: організація навчально-виховного процесу, санітарно-гігієнічні умови, хронометраж, валеологічний, психологічний та методичний супровід, моніторинг групи ризику шкільної втомлюваності.

З метою збереження та зміцнення фізичного, психічного, соціального здоров’я  учнів  розроблена та апробована  шкільна цільова програма «Азбука здоров’я», яка передбачає:

  • формування в гімназистів відповідального ставлення до власного здоров’я як до найвищих індивідуальних цінностей;
  • створення оптимального психологічного клімату для розвитку кожної особистості;
  • удосконалення системи роботи щодо профілактики дитячого травматизму;
  • пропаганда і формування в педагогів, учнів, батьків здорового способу життя.

 

     Учителями початкових класів розроблено й упроваджено проект «Здоров’ячок». Його мета - відстеження якісних змін стану здоров’я молодших школярів через «Щоденник здоров’я».

Запропоновано новий зміст, засоби, форми і методи фізкультурно-оздоровчої, просвітницько-профілактичної роботи. Серед них пріоритетна роль належить методиці розвитку життєвих навичок, які ґрунтуються на демократичному стилі взаємодії, спрямовані на самостійний пошук істини й сприяють формуванню критичного мислення, ініціативи й творчості.

Обрані наступні  форми роботи з батьками:

  • педагогічна діагностика сімей;
  • озброєння батьків валеологічними знаннями та педагогічними методиками;
  • організація різних форм спільної діяльності;
  • розповсюдження «Бюлетенів здоров’я ;
  • аналіз і вирішення проблемних ситуацій;
  • аналіз змін у фізичному, психічному, соціальному здоров`ї підлітків та визначення подальших форм роботи;

Результати дослідно-експериментальної роботи апробуються та пропагуються:

  1. На районних та міських науково-методичних семінарах
  • «Педагогічний міст:  «Подорож країною здоров’я». 2013 р.;
  • Проект «Здоров’ячок –у дії», 2014 р.
  1.  Конференціях:
    • VІІІ Міжнародна наукова конференція  «Культура здоров’я» на базі Херсонського державного університету, факультет природознавства, здоров’я людини і туризму, 2012 р;
    • Х Міжнародна науково-практична конференція «Адаптаційні можливості дітей та молоді»  м. Одеса 11-12 вересня 2014 р. 

   3. Презентація роботи на Міжнародному форумі  «Таврійські горизонти»

м. Нова Каховка, вересень 2014 р.

   4. Участь у конкурсі запровадження європейських стандартів превентивної освіти. Проект через фонд «Здоров’я через освіту» (отримали Диплом).

   5.   Участь у проекті «Школа дружня до дитини» 2014 р. .

   6 . ІІІ м. за участь у обласному  конкурсі-огляді на кращий соціально-педагогічний проект «Вчимося бути здоровими».

Наукова новизна результатів дослідно-експериментальної роботи полягає в розробці моделі формування культури здоров’я школярів, створенні здоров’язбережувального освітнього середовища, які забезпечують якість фізичного, психічного та соціального здоров’я дітей гімназії. 

 Практична значущість дослідження полягає в упровадженні в навчально-виховний процес шкіл, міста, району методики організації здоров’язбережувального навчального середовища та її теоретико-методологічного забезпечення, що включає методичні рекомендації для вчителів,  сценарії здоров’язбережувальних заходів, комплекс завдань для перевірки рівня сформованості здоров’язбережувальної компетентності школярів.

Участь у семінарах, нарадах, конференціях.

30-31 жовтня 2014 року Горбенко І.Ф. Всеукраїнська науково-практична веб-конференція «Дистанційне навчання в контексті розвитку синергетичного мислення».

4-5 листопада 2014 року директор гімназії Лобастова Ірина Миколаївна взяла участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Теоретико-методологічні засади управління навчальним закладом: розвиток творчого потенціалу дитини та педагога».

28 листопада 2014 року Карімова Т.В. виступила на науково-практичній  веб-конфереції «Формування креативної компетентності педагога в системі післядипломної освіти».

16-17 квітня  2014 р. Тарасенко Т.О. та Багненко С.В. виступили на Всеукраїнській науково-методичній конференції «Виховання особистості: національно-патріотичний вибір».

11-12 вересня 2014 р Малюк Н.Г. взяла участь у Х Міжнародній науково-практичній конференції

«Адаптаційні можливості дітей та молоді» та стала співавтором статті «Розвиток валеологічної компетентності старшокласників  в умовах оздоровчого простору гімназії».

 

Учителями гімназії розроблені методичні рекомендації з проблем  формування культури  здоров’я учнів 1-11 кл.:

«Музикотерапія в початковій школі», авт.. Г.В.Покотилова, «Ранкова зарядка», авт..Н.П.Муравська, О.М.Данильченко, «Фізкультхвилинки» авт. Т.Г.Кучерук, «Стоп, уроки!Стоп, справи!Відпочивати нам пора!» авт. Карімова Т.В., «Фізична культура як засіб формування відповідального ставлення школярів до здоров’я» авт. Орлов В.С., «Здоров’язберігаючі аспекти сучасного уроку» авт. Малюк Н.Г., «Народна мудрість про здоровий  спосіб життя», «Пальчикова гімнастика» авт. Крючек О.А..

Маємо друковані роботи:

  1. Такун Н.Б. Формування культури здоров’я школярів на уроках біології // Збірник наукових праць Культура здоров’я: Матеріали VІІІ Міжнародної наукової конференції  - Херсон - ПП Вишемирський В.С.- 2012. – С.19-18
  2. Новікова О.Г. Формування валеологічної культури школярів на уроках основ здоров’я., Формування в учнів здорового способу життя // Збірник наукових праць Культура здоров’я: Матеріали VІІІ Міжнародної наукової конференції  - Херсон - ПП Вишемирський В.С.- 2012. – С.19-21
  3. Н.Г.Малюк Здоров’язберігаючі технології як умова формування культури здоров’я школярів // Збірник наукових праць Культура здоров’я: Матеріали VІІІ Міжнародної наукової конференції  - Херсон - ПП Вишемирський В.С.- 2012. – С. 22-24
  4. С.В. Шмалей, Т.И.Щербина Н.Г.Малюк Розвиток валеологічної компетентності старшокласників в умовах оздоровчого простору гімназії // Науково-педагогічний журнал «Наука і освіта», видавництва Південноукраїнського національного педагогічного університету ім.. К. Д.Ушинського  -  2014 . -  № 4 – С. 32-34 .
  5. Т.В.Карімова Сучасний урок математики в початковій школі в контексті компетентнісного підходу / Збірник практичних матеріалів, КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2016
  6. Т.Г.Кучерук Родинні свята як засів соціалізації учнів початкових класів/Методичні рекомендації, КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2016
  7. Г.В. Покотилова Аксіологія педагогічної думки Л.М.Толстого.Педагогічні ідеї Л.М.Толстого/Педагогічні читання, КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2016

Одним з важливих факторів внутрігімназійного контролю було здійснення моніторингу успішності учнів у цілому, а також з окремих предметів. Проводячи підсумок аналізу рівня навченості необхідно зробити висновок, що результати засвоєння знань з предметів – задовільні.

Якість знань у 2015/2016 н.р. склала 57%, що на 5% вища за відповідний показник 2014/2015 н.р. та на 6% вища за показник 2013/2014 н.р. Успішність знань теж покращилася в 2015/2016 н.р. (відповідно до 2014/2015 н.року – на 1% та на 2% у відповідності до 2013/2014 н.р.)

Середній бал навчальних досягнень учнів по гімназії у 2015/2016 н.р. та у 2014/2015 н.р. склав 9 балів, що на 1  більше ніж у 2013/2014 н.р.

Щорічно здійснюється аналіз результатів навченості учнів по кожному класу та по кожному предмету окремо й зберігається у папці «Моніторинг якості знань учнів гімназії». Результати усіх моніторингів, які проводяться в гімназії, розглядаються на засіданнях педагогічної ради гімназії, де виробляються рекомендації та заходи щодо покращення показників.

Щорічно в гімназії, відповідно до усіх нормативних документів проводиться ДПА/ЗНО для учнів 4,9,11 класів.

Протягом останніх трьох років Голопристанська гімназія є базовим пунктом щодо проведення зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури, математики та історії України.

Навчання в гімназії здійснюється за класно-кабінетною системою відповідно до навчальних програм, затверджених Міністерством освіти і науки України. Програмно-методичне забезпечення гімназії дозволяє в повному обсязі реалізовувати Робочий навчальний план гімназії. База закладу покращується з кожним роком.

За підтримки міського голови Олександра Володимировича Бабича, для якого освіта є пріоритетним напрямком, у гімназії оснащено кабінет математики інтерактивною дошкою Smartboard, а кабінет хімії – інтерактивним комплексом.

Усіх учителів за наслідками їхньої роботи дирекція заохочує представляючи до нагородження грамотами різних рівнів і грошовими винагородами.

Постійно робота закладу висвітлюється на сторінках офіційного сайту гімназії www.g2.at.ua.

Категорія: Адміністрація гімназії | Переглядів: 235 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Погода
GISMETEO: Погода по г.Голая Пристань

Copyright MyCorp © 2017